Bandy baj najt

Hej!
 
Nu ska jag inte skriva nå djupt inlägg,eller något sånt. Tänkte bara skriva vad jag gjorde igår (även fall det är typ några styckna som går in på bloggen så är det skönt att skriva av sig)
 
Men igår på scouterna var vi med på ett arr som heter bandy baj najt (spela innbandy hela natten) . Fick skjuss av min ledare så det var inte så jobbigt att ta sig dit. Vi kom dit och anmälde oss osv, sen så bytte vi om (vi skulle ha disneykläder) så jag var lejonet i lejonkungen. Dräkten var bra tills en början.. Tills byxorna började ras ner. Nice! 
 
Vi spelade totalt sju matcher, sex av dom var bara för att se vilka som skulle gå till semifinal. Och förvånat, så gick vi till semifinal. 
 
Jag kan inte säga att jag är bäst på innebandy, men jag tyckte inte heller jag var sämst. Lyckades göra ett mål och rädda flera mål många gånger, dock är jag bollrädd, rädd när folk springer mot mig och när alla spelar som om det är på liv och död och skjuter bollen.. mot mig. Ja,det är ju bra att vara allt detdär liksom. 
 
Det skulle vara 2killar och 2tjejer på plan hela tiden. Från killarnas håll hade vi fem killar och två tjejer, så jag och en till tjej var tvungen att spela hela tiden. Det var jobbigt, speciellt när vi spelade två/tre matcher efter varann. Varje match var 15 minuter, så räknade ut att jag spelat 105minuter på ungefär 4-5 timmar. Nice 
 
Nu har jag ont i ryggen (ty skriker varje gång jag rör mig), händerna, låren, sen så har jag lyckats riva mig själv (bra emma!) och fått två bollmärken. Kom hem fyra inatt, ihopp om att sova länga. Sova länge- nej vaknade vid halv åtta av min pappa och brorsa. 
 
Det här var en riktig rolig kväll, trots att jag knappt kan röra mig idag. 
 
 "Oh sooo sexy" Fast nej. så såg iaf jag ut igår, jävligt jobbig dräkt!

Kommentarer
LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands säger:

Hejsan! Ville kika in och tipsa dig om två tävlingar jag har igång på bloggen just nu. Jätte enkla regler, så kika in och se om det är något för dig! :)

* 5 stycken vinner presentkort på Canvas Of Sweden, perfekt att ge bort i julklapp!
http://babustylee.webblogg.se/2013/november/tavling-vinn-presentkort-pa-canvas-of-sweden.html#comment

* Vinn en rabattkod på Becca Design som du kan välja att ge bort i julklapp eller köpa en julklapp för. Eller varför inte unna dig själv en julklapp?
http://babustylee.webblogg.se/2013/november/tavling-vinn-rabattkod-pa-75kr.html#comment

Vore superkul om du ville delta! :)

2013-12-02 | 19:44:31
Bloggadress: http://babustylee.webblogg.se
johanna säger:

Jag har en adventskalender på min blogg där du just nu kan vinna ett egendesignat mobilskal och det skulle vara jätte kul om du ville delta! :)

2013-12-03 | 18:11:24
Bloggadress: http://johannabellander.vionno.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback