Bränna papper

Hej!
 
Alltså denna jävla tonår.
 
Hatar att jag kan vara jätteglad och en sekud efter var sur som en citron eller sjukt ledsen. Allt bara vänder på några sekunder. Att det är så jäkla svårt.
 
Hej, vi börjar om. Jag har hamnat i en svacka igen, och kommer inte upp ( som vanligt då.) 
 
Vet inte riktigt om vad jag ska skriva om. Pratade med en kompis förut om att när allt blir för jobbigt kan jag skriva upp det på ett papper eller datorn. Och bara skriva av alla mina känslor just då. Hithills har det väl inget funkat sådär superbra, men de grejer jag skrivt om har inte vart något man kan ändra på helt plötsligt, eller vet om det funkar precis när man skrivit det. Men jag lär se om det funkar eller inte. 
 
Sen om jag skriver för hand kan jag även bränna upp papprerna, men jag skriver på daton för tillfället, dock har jag nog tänkt skriva ut dom och bränna dom. Liksom bränna mina dåliga känslor. Ungefär så. 
 
Ska försöka skriva så mycket som det går när jag mår dåligt, men bara för att skriva av mig, för det känns bättre då ..
 
Hoppas ni hade en bra jul btw! 
 

Kommentarer
- säger:

Är det om någon speciell person eller så det handlar om? Eller vad är det som händer?

2013-12-28 | 20:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback