Svar på tal!

Hej!
 
Tänkte svara på en komentar jag fick ( den den personen är anonym och vet inte om den kan se om jag svarat, så svarar här istället!)
 
Det här var då mitt inlägg ↑
 
 
Svar: Det är inte någon enskild person som det handlar om hela tiden, nej absolut. Men det finns några personer som "hjälper" till så att jag hamnar i svackan igen, några som får mig att må sämre helt enkelt. Men sen är det också pga. mig själv, jag har dåligt självförtroende och lyckas alltid vända något posetivt till något negativt. 
Sen mår jag väldigt dåligt pga. vissa saker som hänt tidigare, och som händer nu. Hoppas du fick svar på frågan, så bra som möjligt iaf :) 

Kommentarer
MADDISENJ.SE säger:

Tack så mycket! Laddad inför nyårsafton?

Svar: Vet inte riktigt, det känns inte som nyår. Får väl hoppas att jag blir mer taggad imorgon, själv? :)
Emma Österberg

2013-12-30 | 12:50:33
Bloggadress: http://maddisenj.se
sara och jossi säger:

Fin blogg :)

Svar: Tack! :)
Emma Österberg

2013-12-31 | 17:04:57
Bloggadress: http://systrarnarosa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback