Du behöver inte träna inför sommaren,jag lovar!

Hej!
 
Måste jag vara smal för att vara snygg? NEJ 
 
Nuförtiden är nästan alla utseendefixerade, ska vara smala, ska träna till alla somrar för att få dendär perfekta kroppen,så att man kan vara på stranden, vara nöjd över att man tränat ena halvåret för att kunna visa upp kroppen i tre månader för att sedan "vila" i några månader för att sedan börja träna efter nyår igen inför dendära kroppen ni vill ha. Att vid varje nyår har man som nyårslöfte att bli smal,träna minst tre gånger i veckan och bli nöjd. Hur många har inte gjort så vid nåyr,sagt att dom ska börja träna inför beachen .... Jag har även gjort så jag,så inte heller här är jag något bra exempel. 
 
Men jag tycker att alla borde vara mera nöjda med sig själva, ni är fina. Jag lovar ni är fina,det är bara ni som är onöjda ( oftast för att man pratar om sig själv). Ni behöver inte träna er fina, ni behöver inte ha den perfekta kroppen. Er kropp är fin och det är hur du är byggd. Att ha kurvor är inget fel, eller att vara rak är inte heller något fel. Alla är fina som dom är, alla har sina bra och dåliga sidor, men det som du tycker är dåligt med dig själv tycker andra är bra med dig. 
 
Alla är olika bygga och alla har olika kroppar,höfter, axlar rumpa och allt annat på din kropp. 
 
Ni ALLA är fina som ni är,kom ihåg det när du har en dålig dag, eller när du vill säga något dåligt om dig själv. Du är fin oavsett vad andra säger. 
 
 
Jag är inte perfekt
 
Det är egentligen så fel att jag håller på att skriva såhär,för jag kan inte säga det här om mig själv. Jag kan prata åt andra men inte åt mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback