Mår du bra?

Hej!
 
 
Ja som ni ser på bilden så är jag trött på att det är jag hela tiden som måste fråga om någon mår bra ( tolka inte detta helt åt fel håll. För jag älskar att hjälpa folk, få dom att må bra och verkligen försöka göra så att de har de så bra som det går att ha just då. ) Men när jag frågar, får inget svar eller bara ett "bra" och jag ser at du mår dåligt. Då kan jag bli irriterad, för jag försöker. Om och om igen men hen vill inte ge något svar. Så jag börjar ge upp på att fråga till hen. För får ändä inget tillbaks, och detta gäller inte bara hen, utan alla som beteer sig så. Iaf mot mig. 
 
Och om det är så att ni måt dåligt men inte vill prata med det om mig kan ni exempel säga " jag mår dåligt men jag vill inte prata med det om dig/jag kan inte prata om det.. " Osv, ni fattar? För då vet jag att, okej du mår inte bra, men det är något jag inte kan prata med dig om. 
 
Jag vet inte riktigt vad det här blev för knasigt inlägg. Men jag vill fortfarande kunna hjälpa mina kompisar/folk, bara för att jag mår så jäkla bra av att min omgivning mår bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback