Tvångstankar

Hej!
 
Har ni tvångstankar? Det har jag i vilket fall..
 
Och dom tvångstankarna jag vet att jag har är - Jag säger prosit vaaarje gång jag hör någon nysa, oavsett om jag säger det tyst eller högt. Och samma sak, om ingen säger prosit till mih säger jag prosit till mig själv.. hel knas
 
- Om jag tex sitter på en buss och jag vet att snart kommer antingen någon trycka på stoppknappen eller så ändrar den hållplats på skylten, då räknar jag alltid .. 3..2..1.. Nu.. Och det brukar funka, samma sak om några pratar med mig sen pausar lite.. 3..2..1.. Och där började den personen prata igen.. 
 
- Varje gång jag kommer hem säger jag hallå! Om jag vet att någon är hemma säger jag i normal ton, men om jag inte vet skriker jag det för att se om någon är hemma. 
 
Sen har jag även några andra som jag inte kan dela med mig av. Jag har inte så många läsare, men dom få jag har.. Har ni några tvångstankar? 
 

Kommentarer
sofie säger:

jag hade förut när jag var mindre! Till exempel när jag skulle gå hem så var jag tvungen att sparka på vissa saker som låg på vägen annars skulle någon dö eller något sånt! Haha knäppt. Har inga längre vilket är tur!

2013-11-24 | 12:19:40
Bloggadress: http://sofiefahlstrom.blogspot.se
MATILDA säger:

fin du är!

2013-12-03 | 13:42:11
Bloggadress: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback