Dagen rullar på !

Hej!
 
Idag har jag haft två lektioner- Matte och Svenska,det har gått bra. Efter svenska så åkte jag,Tove och Emma till Subway för att äta lunch. Det var supergott men var mätt i evigheter. Efter mötte jag Felicia så åkte vi till port73 för att kolla lite. (om du ser det här Johanna,du såg väldigt sur ut på praoen.. Såg dig och Jennifer)
 
Sen åkte jag och Felicia till centrum och åt frozen youghurt. Så gott! 
 
Imorgon ska vi ha typ en/två lektioner sen ska vi på teater i jordbro. Det lär väl bli helt okej,då vi missar lektioner. Efter ska jag vänta i ungefär två timmar tills jag ska på scouterna och vara ledare för dom yngre (8-11/12åringar). Och det är roligt! Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra med det lä ni få veta senare. Ni får ursäkta att det tog en bra lång tid innan det kom upp något inlägg,lämnade datorn hemma i hopp om att ite använda den i skolan. Såklart ska vi använda den på båda lektionerna.. 
Ännu en bild från gårdagens foto-lektion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback