En kall kväll med Bella

Hej!
 
Förlåt för att jag inte bloggat,men okej nu ska jag försöka. 
 
Idag har jag varit i skolan till tolv,kort dag idag. Hade bara matte och svenska. Båda lektionerna gick bra och jag blev klar och nöjd med svenskauppgiften så det är bra. 
Sen åkte jag hem och pluggade,tränade,duscha,laga mat. Sen så gick jag ut för att träffa Bella,som ville ha någon hon kunde fota,så det vart jag. Det var mysigt med kallt då man inte träffas varje dag längre så är det bra att träffa kompisar utanför skolan också. 
 
Tänkte sno bilder från Bellas blogg (lääänk) lite av vad hon tog kort idag.
 
 
 
Så fina vi är! 
 
Sen så i nästa inlägg tänkte jag visa lite av vad jag gjort,kan vara roligt och se kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback