Lista över mig

Godmorgon!
Hade tänkt göra en lista då du får lära känna mig lite..
 
 
Namn: Emma Maria Österberg Johansson
Kallas för: Emma, Emma Öj,Emmis/Emmsi
Stjärntecken: Vädur
Höger eller vänsterhänt: Vänster
Piercingar: Om hål i örorna räknas som percingar- så 7 styckna
Tatueringar: Inga,men ska skafa mig några snart!
Längd: Typ.. 1,68cm kanske?
Skostorlek: 39-40?
Hårfärg: brun, röd,orange,mörkbrun.. typ alla möjliga färger?
Fräknar: nej
Motto: Var dig själv,alla andra är redan upptagna
Kär? Yes
Önskar du att du bodde någon annanstans? Både jag och nej.
Tycker du att du är attraktiv? Inte direkt..
Dricker du? Nej
Röker du? Nej
Vilket schampo använder du? Jadu.. det vet jag inte,olika
Vilken parfym använder du? Olika,för många olika.. Vet inte vad dom heter.. haha
Vad är du rädd för? att bli lämnad själv.
Gillar du att tvätta? Har aldrig lärt mig så vet ej.
Gillar du berg- och dalbanor? Ohyes,verkligen!
 
Senaste…
Låten du hörde: Ylvis- The fox
Låten du laddade ner? Nej
Personen du ringde? Sandra
Personen som ringde dig? Mamma
TV-program du såg? Jadu.. Något på disney chanel kanske?
Person du tänkte på? My boyfriend- Calle
 
 
Favorit…
Låt: this is what it feels like armin van buuren
Sak att göra:Lyssna på musik
Sport: ingen
Dryck: Oboy
Kläder: Jeans 
Bil: Vet inte..
Serie: Pretty Little liars
 
Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Ja
Gråtit över en flicka? Det beror på hur,men ja
Ljugit för någon? ja
Varit i slagsmål?Nej,tror inte det..
Blivit arresterad? Nej 
Träffat någon från internet IRL? ja
 
Antal…
Gånger du varit kär? Några gånger som är oseriösa,och typ 2 seriösa
Gånger ditt hjärta brustit? Måånga,båda kompisa & kärlek
Hjärtan brustet på grund av dig? Ingen aning,men nått säkert..
Tjejer du kysst? Bara tjejkompisar.. - oseriösa
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Det är några styckna!
Gånger ditt namn varit med i tidningen?Emma är ett ganska vanligt namn,så ganska många gånger?
 
Senaste…
Boken du läste? Döden i dina ögon
Personen du fick e-mail av?Kungsfoto.se 
Personen du fick brev av?  Brev.. Evy- Ett grattis kort typ
Personen du fick sms av? Calle
Gången hela din familj åt middag tillsammans?Typ.. igår?
Saken du köpte? Choklad
Filmen du hyrde? Länge sen jag hyrde något
Filmen du köpte? No idea
Vad har du gjort idag? Vaknat och suttit vid dator. Och nu lyssnar jag på Clara Henry & Simon Lussetti
När stiger du upp på morgonen? Vardag- Mellan 05-30 och 07.30
Vad har du på dig? shorts och en t-shirt
Vad är du allergisk mot? ingenting 
Var har du ont? ryggen
Använder du hårspray? Nästan aldrig
Kan du stå på händer? Yöy
 
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan Hellström
Salt eller socker?socker
Gillar du ketchup? Nej
Är du glad nu? Yäs
Var du glad igår?Absolut!
Vad dansar du till? Det mesta,som är roligt!
Stockholm är… ? Bäst
Göteborg är… ? asnice!
Kan du sjunga? I duschen ja,annars nej"
Spaghetti eller makaroner? Makaroner
Land du vill besöka? New York.
 
 
yes, här är jag.. Nu vet ni lite mer om mig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback