Plockar vi inte kottar?

Hej!
 
Så nu har jag varit på scouterna. Det kunde ha vart roligare. Jag fick bestämma mat osv,vilket jag inte gillar så det var ingen höjdarpunkt. Men förövrigt helt okej.
Vi satt och bestämde mat och de eftersom vi ska ha en filmhaj i helgen (vadå är inte scouter ute och plockar kottar?) Nej faktiskt inte. Har aldrig gjort. Men tillbaks till ämnet,vi ska vara i Rudan med vändelsö och ha en fett mysig filmhajk där man kommer rulla ut från lokalen,sitta stille hela helgen och äta massa gott. Japp
 
Det dunkar lite i mitt öra då jag tog två styckna hål i samma öra,gjör inte ont- bara dunkar lite lätt. Så nu måste jag vara duktig på att göra rent osv men det lär inte vara några problem. 
 
Dålig bild osv.
 
 
 
 
 

Kommentarer
FELICIAMASALLA.SE säger:

Skitsnyggt me hål där uppe!

2013-12-05 | 20:11:50
Bloggadress: http://feliciamasalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback