Vi försöker igen!

Hej!
 
Okej,ska vi försöka på det här med blogg igen. Jag vill,men orken finns inte. Men jag vill försöka,försöka se hur länge jag kan hålla det tills jag slutar igen. 
 
Okej,men idag. Idag har jag duschat,packat och åkt till chokladmässan med Felicia,Eric,Fredrik och Adam. Jättetrevligt,när vi väl kom in på mässan kom det fram två gravida kvinnor fram till oss och sa att vi fick deras band (sånt band som man kunde gå in på alla mässor där) så vi behövde inte betala något alls. 
 
Uscha vad mycket choklad det fanns,och vad mycket olika sorter det fanns.. 
Men efter vi vart där gick jag och Felicia och åt på kinaresturangen,det var jättegott men nu är jag mätt!
 
 Här är jag och min tjejor som jag brukar vara med i skolan. Även några andra som inte är med på bilden,då dom inte vill vara med på bild. Dem är hur underbara som helst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback