Hur mycket uppmärksamhet tar datorn?

Nemen Hej!
 
Idag är fredag vilket betyder helg. Att en data kan ta så mycket uppmärksamhet är roligt. Idag i skolan har princip alla suttit vid datorn,lyssnat på musik,kollat på film och andra grejer. 
 
Och jag är absolut inget undantag,så ska inte säga så mycket. Men idag började jag 10.20 eftersom vi inte hade någon bildlektion. På morgonen bakade jag scones (hur orkade jag?) och sen åkte jag till skolan. Slutade två idag och sen åkte jag hem till mamma och duschade, och nu väntar jag på att klockan ska bli fem så att jag kan åka till farmor och farfar.
 
Blir nog ingen vidare uppdatering i helgen då jag är borta. Men besökarna ökar och det är jätteroligt! 
 
Ska försöka bli bättre på att ta bilder, lägga upp och såntdär. Även göra bättre inlägg och kanske börja videoblogga inom en snar framtid. 
 
Såna här bilder får duga sålänge jag inte har några "riktiga" bilder. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback