Min blogg-

Så för att min blogg ska bli rolig att läsa hade jag tänkt göra lite kategorier som ni kanske gillar. Och vad ungefär som ska vara med i min blogg. Vad jag tycker osv. 
 
Vad för kategorier?
 
  • Allmänt
  • Dagens bild (från tex. weheratit,instagram osv)
  • Dagens outfit
  • Videoinlägg
  • Bilder
  • När jag fått lite läsare osv- Svar
  • Nytt i garderoben/rummet

Det är ungefär vad jag har tänkt ut nu. Sen lär det säkert komma mera kategorier. Men det tar vi då.
 
Sen har vi även vad jag kommer att skriva om osv. 
 
Vad ska jag då skriva om i bloggen?
 

  • Min vardag. Vad jag gör i skolan,helgerna och sånt.
  • Bilder. Bilder kommer vara en stor del i bloggandet.
  • Tipsar om saker (affärer, kläder,mat osv..)
  • Göra videobloggar lite då och då. Har dock inte bestämt mig om jag ska andvända VideoFyMe eller Youtube. Det återstår att se.
  • Om det är något jag köper så ska jag försöka visa det. Säga vad det kostar osv. 


Vad är viktigt då?
 

  • Snygg design (ska försöka fixa så gott det går!)
  • Mycket bilder. Bilder blir alltid mycket roligare än bara text.
  • Att jag svarar på frågor ni ställer.


Ja,det var väl ungefär det jag hade att erbjuda. 
En oldie på mig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback