Sep. 14, 2013

Idag har jag då hjälp min brorsa på hans kalas. Det var faktiskt riktigt roligt då jag fick fixa ballongerna,serpentiner osv.

Efter som dom var 8 tioåringa killar,är dom ganska energifulla,och typ speedade. Så dem lät rätt så mycket och sprang runt. Hur som helst så skulle jag då vara lekledare,vilket var roligt att se hur dem kämpade.

Dem hade en femkamp,bla. dragkamp,"springa runt en pinne fem gånger för att sedan ta upp ett äpple hur en skål med vatten" osv. Sen lekte dem lite annat också.

Efter kalaset åkte jag till Tiffany,var med henne på ungdomens eller vad det nu heter och nu sitter vi hemma hos henne och kollar på hennes Macbook Air (SNART FÅR VI VÅRA DATORER!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback