Vem är jag?

Hej! 
 
Så nu är ännu en blogg startad. Jag vet inte hur många jag haft,och hur många olika namn på bloggarna. Men kan presentera mig i detta inlägg då jag inte har något bättre för mig denna kväll.
 
Jag heter då Emma Österberg, är 16år och har precis börjat gymnasiet. Vilket är ganska stort för mig. 
Jag går Bild&Formgivning på Fredrika,vilket ligger i Haninge/Handen. På fritiden lägger jag min energi på att vara med kompisar, vara på scouterna. Sen har jag även börjat hjälpa mindre scouter som är mellan 8-12år. Vilket är sjukt härligt. För dem är så energifulla och så mysiga att krama. När jag inte är med kompisar eller är på scouterna spenderar jag mer än gärna mina dagar med min kille- Calle. Som för inte så länge sen flyttat ner till stockholm. 
 
Är det något mer ni vill veta om mig?
 
Okej, kanske min familj? 
Jag har i alla fall en mamma som heter Maria, en pappa som heter Göran, en lilla syster som heter Sandra och en lillebrorsa som heter Mattias. Har även en katt som heter Cilla och en hamster som heter Tjockis. 
 
Så vi kör en härlig egobild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback