Mitt förhållande

Hej!
 
Det var en person som frågade om jag kunde skriva lite om min pojkvän och hur vill håller det vid liv osv. Så.. here we go!
 
 
Så, kan ju börja med att säga att han heter Calle och är 19 år. Vi har har varit tillsammans i 1 år och 5 månader igår exakt (7/2). Vi blev tillsammans 7 september 2012
 
Okej vi börjar om, när vi blev tillsammams så hade vi ett distansförhållande. Då han bodde i Dalarna och jag i Stockholm. Vi hade distansförhållande ända fram tills i augusti 2013 då han flyttade ner till Stockholm. Så idag har vi inget distansförhållande. 
Men när vi hade det så träffades vi varje lov som vi hade. Oftast hela veckan eller typ 4-5dagar tillsammans. Vi skypade ofta då vi inte träffades eller pratade i telefon, även mååååånga sms blev det. Nu idag när vi har ett "vanligt" förhållande smsar vi ganska mycket (men glömmer även att svara många gånger, sorry :$), men inte lika många skype-samtal längre. 
Men jag vet inte riktigt hur vi höll kärleken vid liv hela tiden (och gör fortfarande) vi längtade så mycket till loven, då loven blev väldigt speciella med min fina ♥ 
 
 
Och idag, då vi inte har distans. Träffast vi egentligen inte så ofta sosom vi hade kunnat träffa. Men han har mycket med skolan och jag har med scouterna, men vi träffas då och då. Och då är det enda man vill göra är att krama och pussa han. Hålla hans hand och bara känna trygghet.
 
Och detta var våran första pussbild, första januari tvåtusentretton. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback