En lista.

Hej"
 
Jag snodde en lista ifrån Ellinor 
 
 
 

Det här året ser jag fram emot… Må bra. Sommarlovet. Träffa nya kompis. Och träffa "gamla" kompisar mer ofta, nu ses vi typ.. aldrig.

Den filmen jag skulle kunna se om 1000 gånger är… LOL, Björnbröder, The lucky one

Jag har största crushen på… Hmm.. Choklad, killperfym & min fina pojkvän ♥

Det finns en sak jag inte kan leva utan… Min familj, släkt, vänner, pojkvän, telefon & internet.. haha

Jag skrattar alltid åt… Tove & Maja. Det är nog dom som får mig att skratta, ofta!

Det finns en låt som alltid gör mig på bra humör… Kan inte komma på någon just nu, lyssnar typ bara på deppiga låtar.. haha

Pinsammaste saken jag någonsin gjort… Alltså jag har förträngt det mesta som jag gjort, men att jag är VÄLDGT odiskret kan vara pinsamt vissa stunder, heh.

Om jag var tvungen att leva på en maträtt resten av livet… Tacos? Då är det inte lika enformigt hela tiden. Utan då kan du välja! 

Om jag var tvungen att flytta till ett annat land skulle jag flytta… Jadu, typ... Hade jag kunnat danska hade jag nog flyttat dit. Kanske inte är det landet jag vill flytta till, om jag var tvungen. Men min engelska suger. + Att typ alla är supertrevliga i Danmark! 

Om du fick önska dig vad som helst, vad skulle det vara då… Att cancer fick cancer och dog. Att min hund fanns kvar här med mig, och att alla i min närhet mår bra! 


Kommentarer
aina [fotoblogg] säger:

Vilken fin blogg du har :) kram♥

Svar: Men åh tack desamma, vad duktig du var på att fotografer också! :)
Emma Österberg

2014-01-27 | 15:02:52
Bloggadress: http://ainaphoto.blogg.se
lindall säger:

fin bild

Svar: Tack! :)
Emma Österberg

2014-01-27 | 16:35:07
Bloggadress: http://www.nattstad.se/Lindalinnros
Ida säger:

Sv: Tack så mycket Emma! Glad jag blir! :D

Svar: Vad bra! :D
Emma Österberg

2014-01-27 | 18:28:21
Bloggadress: http://ibu.blogg.se
Ronja säger:

Fin! :D

Svar: Tack, fint du ritar och fin blogg! :)
Emma Österberg

2014-01-28 | 05:15:48
Bloggadress: http://rustandstardust.blogg.se/
anonym säger:

kan inte du göra ett inlägg om hur de är att ha pojkvän så långt ifrån dig? hur ofta träffas ni? och när? hur finner ni glöd att hålla de vid liv?

Svar: Åh ja absolut, ska fixas! :)
Emma Österberg

2014-02-07 | 22:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback