Tatueringar

Hej!
 
Jag fick en kommentar för någon dag sedan där den personen frågade om mina drömtatueringar osv. Så tänkte skriva ett inlägg om det nu!
 
 
 
Okej vi kan väl börja men några som jag vet att jag vill ha..
 
Lite av mina anteckningar på mina tatueringar. Dåliga skisser men whatever.
 
En hundtass i nacken som inte kommer vara så stor, bara några cm. Den ska vara ifylld och under hundtassen ska det stå Zita. Som då var min hund's namn, innan hon gick bort.
Den hade jag tänkt göra kort efter jag fyllt 17 (vilket är den 23/3)
 
En stjärna där hela min familjs namn står på. Det ska egenligen vara en avlång stjärna, men orkade inte göra så noggrant.
Så, en bättre bild. Det ska alltså vara varannat streck, varannat namn. Och det ska inte vara något ifyllt, bara så som jag gjort. Den här har jag dock inte bestämt när jag ska göra de, det beros på hur mycket pengar jag har osv. Men jag funderar på att ha den på smalbenets utsida.
 
Sen en till tatuering som jag ska göra, är ett hjärta som jag ska göra tillsammans med Johanna, som är en utav mina finaste vänner. Som jag känt i tolv år. Som betyder vääääldligt mycket för mig. Men jag vill att den ska sitta bakom örat, eller vid nyckelbenet eller något sånt. Och den ska vi göra när Johanna fyllt 18. ( om två år)
 
Sen så vill jag även göra en tatuering som min kompis gjort, har dock ingen bild på den. Men det är en text + stjärnor. Där texten lyder "Never give up" och sen är det stjärnor runtom. Och den vet jag inte när eller vart jag ska göra den. Men det är en text som hjälper mig att orka upp varje gång, jag känner att jag inte orkar något mer..
 
Sen är sånt här väldigt snyggt, men vet inte om jag skulle passa i det osv. 
 
Jag hoppas du som frågade fick svar på det du ville! :) 
 
 

Kommentarer
LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams säger:

Nice! Själv vill jag ha tre tatueringar. En på handleden, en på revbenen och en som jag inte vet vart :)

Svar: Vetu vad du vill göra på dem tre ställerna? :)
Emma Österberg

2014-01-31 | 15:21:42
Bloggadress: http://babustylee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback